Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. august 2024

4447,3 Del 4 Alta - Hundholmen

 Når jeg kjører tur med motorsykkel så lar jeg tankene gå en tur for seg selv så kjører jeg ved siden av. Dette var det Anne-Cath Vestly som sa en gang, hun gikk ved siden av. Dette er god knall og timene flyr av gårde og på denne måten blir det fort vekk nesten 100 mil på dagsetappene.

Fine lille moroklumpen, Lyngsalpene i bakgrunnen, her var det et lite opphold i regnværet.

Grått og atter grått men jeg koser meg i mitt eget selskap

Den er så fin og god å kjøre og bensin snill, ble over 50 mil i regnvær denne dagen.

Når jeg kom frem i Hundholmen så følte jeg meg tørr og god og varm på bena. Helt til jeg satte føttene i bakken og det formelig sa slurp slurp, det var vått ja og de støvlene er ikke vanntette. (hadde egentlig ikke trodd det heller) Det var nå godt å komme tilbake til Thorleif og en rask dusj og kroppen er fullstendig restituert igjen etter litt vannpåføring. 
En gammel smie som er ombygd til et anneks, her er det godt å sove.

Utsikten fra gammelsmia.

Utsikten er det ingen ting å si noe på.

Utsikten fra kjøkkenet i hovedhuset er det ingenting i veien med heller.

Her er det simpelthen helt vakkert, ferdig snakka.

Vakkert, vakkert og vakkert.

Bak denne bygningen som er gammel butikken så gikk det en stor brygge, her fisket jeg mye.

Neste innlegg blir dels fra en fisketur og begynnelsen på veien hjemover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar