Totalt antall sidevisninger

mandag 26. desember 2011

Så ble det en liten tur på andre dagen også.

Ble litt sent i går så det tok tid før jeg fikk summet meg og kommet meg utpå i dag. Det blåser godt i dag for dragsuget av Dagmar har liksom ikke helt forsvunnet. Og det er meldt om en lillesøster av Dagmar som også kommer på besøk.......  Når jeg skulle dra avgårde i dag så revnet likesågodt halsmansjetten i tørrdrakta også, dritt. Den virket alikevel relativt tett når jeg strammet hals glidelåsen så jeg regner med at dette er greit inntil videre. Men jeg tar gjerne i mot tips om lokale forhandlere som kan skifte slikt noe. Her følger bare noen få bilder fra dagens padling.
Vrengen i motsol, egentlig ganske pent.

Dette var de eneste ødeleggelsene jeg så etter Dagmar.

11 av 25 hegrer.

Det holder jo ikke bare med torv og grass på taket, et furutre er tingen.
Det ble ikke så veldig lange turen i dag, det er middag hos svigers klokken tre og når man ikke har vett nok til å legge seg så blir jo gjerne turen litt kortet inn, men det ble nesten 10 km og jeg er fornøyd jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar