Totalt antall sidevisninger

mandag 12. desember 2011

Luke 12 i padlventkalenderen.

Det regner, blåser og er mørkt ute når jeg åpner luke 12 i padlventkalenderen i dag. Under luke 12 så står det skrevet padle minst 10 km. Jeg er jo ikke vond å be så jeg ikler meg tørrdrakt og sydvest pakker kajakken på taket og drar avsted. Det var riktig så ufyselig nede på Kjøpmanskjær, selv om klokka bare var litt over 4 så var det skikkelig mørkt pga av skyer og nedbør og regn midt i trynet så må man myse i tillegg, føles trygt og godt..... not  ;ø) Vinde tar skikkelig tak så jeg padler over til Tjøme siden for så å padle i le. Padler fra Vrengen brua mot Mågerø tur retur to ganger før jeg avslutter med en tur ut mot Veierland og nå har det helt sluttet å blåse og jeg koser meg skikkelig nå. Hadde det ikke vært for at det kommer en kar og skal kjøpe noe av meg så hadde jeg padlet et godt stykke lenger i kveld.
Det er mørkt, dette er Vrengen brua.

Dette irriterer meg big time, skal du jakte eller fiske så et det du tar.
2 flotte ender og en ærfugl hann lå slengt i vannkanten, det er akkurat slike jegere jeg ville stappet hagla godt opp i toer`n og muligens dratt av et skudd eller to. Jeg ser bare ikke vitsen med å gjøre noe sånt som dette. Idioter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar