Totalt antall sidevisninger

søndag 4. desember 2011

Andre søndag i advent..

Luke 4 i padlvent kalenderen sa padle minst 5 km og jeg er sjelden treg å be. Grunnen til forsåvidt kort padling er at jeg skal være nisse for turnavslutningen i dag. Luke 5 inneholder også padling så da er jeg fornøyd, bedre med litt padling enn ingen padling.
Junior var å fisket mens jeg padlet, fikk en torsk til kattene.

Stille og fint idag, men her er det også mye le.

Ser spesiell ut i front, foto Fabian.
Som skrevet litt lenger opp så blir det padling i morgen også, da tror jeg det blir 10 km pluss ;ø)
Kjenner at jeg gleder meg allerede. Jeg er også litt på jakt etter en ny tørrdrakt og jeg kom over denne og den ser bra ut.




Gjett hvor glidlåsen går? Jepp fra ankel til ankel, dritsmart spør du meg og neopren lukking i halsen så man kan lufte ut når man padler. Gjelder selvfølgelig når det ikke er grisevær da. En av sikkert flere forhandlere som har denne er Utinaturen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar