Totalt antall sidevisninger

tirsdag 31. desember 2013

Årets siste dag

Skulle egentlig ha padlet litt i dag, men med det dritværet som er om dagen så lot jeg det være. Er litt lat i disse romjulsdagene så da har jeg puslet sammen en Zipline til Gopro kameraet mitt. Det er ikke testet i felt ennå men jeg har god tro på produktet mitt ;ø)
Deler av et kosteskaft og to små trinser, 50 meter rep og da åpner det seg muligheter.
Se for deg dette kameraet seile over en teltleir eller over en kløft med mange kajakker under. Gleder meg til å prøve den i felt.
Ellers var vi en tur ute på Verdens Ende og kikket litt på været i dag, var ikke så ille egentlig.
Padlebart nå, men ikke noen timer tidligere.

Det er friskt, selv to meter over vannet.

Vippefyret på Verdens Ende.
Og med det så ønsker jeg alle et riktig godt nytt år. Håper vi padles i 2014.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar