Totalt antall sidevisninger

søndag 15. desember 2013

Lucia padling i Tønsberg

Årets Lucia padling må kunne gå over i historien som et meget vellykket arrangement. Når 11 gode padlevenner samles med lys på kajakken og godt humør og været viser seg fra sin aller beste side, ja da blir det et vellykket arrangement.
Deler av en lystig gjeng, her med kulturhuset i bakgrunnen.

Tønsberg brygge med tollboden i bakgrunnen.
 Sjekk været folkens og for dere som ikke var med så padlet vi opp i elven til venstre i bildet, der borte i bakgrunnen. Det er ganske godt med høyvann så padlingen over grunnen mot tjuvholmen gikk veldig greit. At en søvnig ørret gjorde en del utsprang på den nevnte grunnen gjorde at jeg hoppet i kajakken, herregud bli skremt av en liten fisk da gitt......
Audun, måne og Hotel Klubben

Thomas og Slottsfjellet og nok en gang sjekk forholda.

Her er vi på vei nedover Auli elva, vi møtte på to padlere her.
 De lurte visst veldig på hva det var som kom opp bak dem og jeg skjønner dem godt når det kommer 11 lyskledde kajakker bakfra. Det var to hyggelige og søte damer som hadde tatt seg en tur i mørket. Vær velkommen til Havpadlerne Tønsberg sier nå bare jeg.
Brygga i tåke og mørke.
Dagens lille ekspedisjon ble på 8,4 km og etter en kjapp dusj så møttes vi på Tollboden spiseri. Der samlet vi ca 25 gode havpadlere til snaddermat og drikke. Praten gikk livelig og leder delte ut små kajakker til de han synes fortjente det, jeg fikk en ;ø)
Søte båten.
For fire stykker av oss så ble kvelden avsluttet på Esmeralda med ytterligere påfyll av skummende drikke. Tusen takk for en veldig hyggelig kveld og en ekstra takk til Nina og Anne Marie for rødvin. Jeg kan slepe dere flere ganger jeg hint hint ;ø) Men nå er klokka snart tolv og jeg skal ut å padle litt igjen for været er ikke dårligere nå.

1 kommentar:

  1. Hvordan får du til å ta så flotte bilder i mørket! Urettferdig. Men helt sikkert fortjent minikajakk! Flott rapport.

    SvarSlett