Totalt antall sidevisninger

søndag 22. desember 2013

Etter stormen.....

Nå slo vel ikke ekstremvarslet helt til, selv om det blåste litt friskt på morran i dag. Trærne her hos oss knakk ikke selv om de nærmet seg bakken både titt og ofte. Drøyde derfor padlingen til litt utpå dagen i dag og padlet bare i Vrengensundet. Ut til Mågerø og tittet litt rundt hjørnet men det var heller ikke veldig spennende. Ingen skader å se, ikke så mye som en nedblåst busk en gang.
Mot Mågerø.

Passert Mågerø og dette er sydover mot Ildverket osv osv.

Den eneste skaden jeg så men denne er muligens gammel (skade altså)

For 2 uker siden så gikk vi hit i mørket.......

En annen bukt og her gikk vannet opp på plenen.
 Når jeg padlet østover så fikk jeg bra med dytt i ryggen noen ganger, vinden har nok ikke blåst helt fra seg enda tenker jeg., Planen var en langt lengere tur i dag men jeg er fornøyd med bare litt over en mil også. Desverre så ser været for resten av romjulen heller vått ut, men vi får se om det ikke blir litt padling for det.

1 kommentar:

  1. Bra å komme seg ut, uansett vær. Ønsker deg og dine ei riktig god jul! :D

    SvarSlett