Totalt antall sidevisninger

søndag 31. mars 2013

Første påskedag.

I dag fikk jeg med "påsan" eller Fabian som han heter, det er yngste sønn og han fyller 15 i desember, Vi padlet en tur fra Svelvikstranden og ut bak Vakersholmen før vi padlet litt rundtomkring på nordsiden av Hui og med retur samme vei som vi kom. Totalt så padlet vi 4,9 km og i dag så blåste det lett sydlig, det må være første gang i år har jeg en følelse av.
Noen bilder.
På vei over til Vakersholmen.

I sin fars tørrtopp med long John under.
 For de av dere som lurer på sikkerheten så er faktisk Fabian en erfaren padler og han har badet i langt kaldere vann nede i Flekkefjord, da kun iført superundertøy. Sånn er det å være flattvannspadler på våren, som et tillegg så padlet han da en racer, noe som de fleste av oss ikke klarer.  ;ø)
Vi snirklet oss langs land, ut og inn av noen fine bukter og sånn.

Nord på Vakersholmen her er vi i le for vinden og det er veldig klart i vannet, det kan vi like.

Litt overeksponert men skit samme vi hadde det fint.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Eldstemann min er 14 år, og snart stor nok til ein av tørrdrakatane mine. Det vart aldri til at eg kjøpte tørrdrakt til ungane.. Men vi har drøssevis med våtdraktar, i diverse storleikar. Gledar meg til heile familien kan padle tur i lag!

    Fine bilete!

    SvarSlett