Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. juli 2020

Litt sykkel.

Nå har det vært nok kajakk stoff for en stund. Har nå begynt på ferien og skal ha meg en liten sykkeltur. Starter til mandag og sykler til Langesund for deretter å ta Fjordline til Hirtshals og så til Stavanger. I Stavanger skal Podbike testes, endelig en skikkelig test. Dette gleder jeg meg til, så skal jeg sykle hjem via Nordsjøveien. Blir en flott tur tenker jeg.
Dette er Podbike.
Turen starter mandag 13 juli og jeg vil legge lystig avsted ca kl 08.00 på morran for en liten 10 mils sykkeltur til Langesund. I mellomtiden så har det vært litt sykkel på jobb. Vi har fikset en "tandemsykkel" er vel ikke  helt ferdig ennå men det går seg til.
Her har de lagt ned litt arbeid i skiltet.

Den er elektrisk og den var litt morsom å sykle. Sjekk bakgrunnen.
På onsdagen så reiste jeg inn til Oslo eller Lommedalen og jeg fikk testet en Quatrovelo. Denne test sykkelen (privat) hadde el motor, noe som jeg ikke skal ha og det var nok litt ekstra "bråk" og en Rohlof som også bråket litt ekstra i de lave gir. Bortsett fra ulyder så var det en fabelaktig stabil sykkel. Men og det er nok et stort men, den var veldig lav. Tenkeboksen jobber på høygir og heldigvis så bråker det ikke like mye der 😂
Den har noen kule linjer.

Sjekk også "sharkfin" på taket.

En superflott test er over.
Nå er det bare å få testet Podbiken så kommer det kanskje en avgjørelse snart.
Har et tredje alternativ men det får dere ikke vite noe om nå.
Følg meg på FB på turen til uka 😎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar