Totalt antall sidevisninger

tirsdag 30. juli 2019

Kajakk og yoga og en gong.

Snål overskrift tenker du kanskje men det er slettes ikke så snålt. Alexandra Paul driver YOGA Mira Bai og sammen med meg så har nok en gang foretatt en felles tur med introkurs og yoga i skjønn forening. Utgangspunktet er Lahelle og vi padler da ut til Lindholmen i vestfjorden. Der er det egentlig veldig greit å være. Når været er som det er så gjør ikke det turen særlig mye dårligere.
Blir ikke så veldig mye bedre enn dette. Foto: Anita Skåre
For en gjeng og nok en gang for et vær.




Snart klar for litt seriøs bading foto Alexandra Paul
Du var superstressa men fikset det utrolig bra Elsa, kudos til deg Foto: Anita Skåre


Her ligger du Elsa, utrolig sporty og vel gjennomført Foto: Anita Skåre
Passer bra med redningsøvelser foran redningsselskapet Foto: Anita Skåre
Snart begynner kvelden Foto: Anita Skåre
Gode øller Foto: Anita Skåre
Vegetarisk taco underveis Foto: Anita Skåre
Jeg må nesten si at jeg foretrekker vegetarisk taco, kidney bønner med finhakket rødløk og finhakket sopp. Jeg vil nesten påstå at dette blir bedre enn med kjøttdeig. Vanlig tilbehør som rømme, ost (revet) tomater og løk, jeg glemte å pakke opp maisen........
Så etter yogaen var det mat, jeg prøvde å hakke lydløst men det er ikke helt lett.
Koser meg med rødvin og salat hakking, utsikten er det ingen ting å si på.
Anne i forgrunnen hun spiller på gong, utrolig kult egentlig.
I sin egen verden kan man kalle dette bildet.
Hallo, det ligger 9 damer rett foran deg.......
En magisk kveld er underveis.
Jeg skrev magisk og jeg mener det.
Kveld gikk over i natt og de fleste fant sine telt og hengekøyer og svevetelt. Jeg sovnet som en stein og våknet av at Alexandra vekte meg klokken tidlig.... Jeg laget taco og jeg står for frokosten også. Det er det som gjør denne turen så bra tenker jeg i all beskjedenhet. Dagen i dag er om mulig ennå bedre og frokosten og mengder med kaffe blir inntatt av de fleste. Morra yoga med gong er egentlig undervurdert. Anne på gong er en sjelden god kombinasjon, det er litt magisk det hele.
Gong i morgensol.
Johan på hodet.
Anne med sin gong.
En gong er ikke billig for å si det sånn men for en lyd den frembringer. Håper du har mulighet til å være med neste gang også Anne.
Perkulator kaffe gir god kaffe på morran.
En herlig helg er over og er det mulig å ha så flaks med været, ja det er det visst. Gleder meg allerede til neste år jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar