Totalt antall sidevisninger

onsdag 22. oktober 2014

Blir litt lei meg jeg.....

Padler en liten tur i dag og velger å padle ut til Ildverket bare for å se åssen det står til med gamma. Skuffelsen er til å ta og føle på når jeg ser at noen drittunger/voksne har kuttet ned garnet i taket. Hvorfor kan ikke dette få henge i fred, det er jo en tørrdrakt henger for folk flest og det hang da ikke i veien for det "vanlige" båtfolket. Lavpanna undermåls idioter. Jeg får ta med noe tau og bøte litt på det. At bildene var revet ned av veggen og brent opp er jeg ikke så overrasket over, er vant til lavpanna båtfolk etterhvert......
Lite brukt solplass i oktober.

Grått og trist men utrolig flott å padle i.

Mulig hengekøye sted.
Ikke ofte man kan legge til på brygga her med kajakk.

Etter en liten padletur så smaker det med appelsin og yoghurt.

Drittunger som gjør sånt.......

Min favoritt sopp.

4 vindfalne trær, blir blir brenne til Camp RR dette.
 Dette betyr at jeg må ta med motorsaga i kajakken en dag og kutte litt, da er det sikret brenne på campen i mars.

Hadde en bommelibom oppi lia her for noen år siden, og så har de satt opp et skilt......
En deilig liten padletur er unnagjort og som vanlig så ser jeg frem til neste tur allerede og det skjer allerede i morgen tidlig og en gang til på torsdagspadlingen med HPT på kvelden.

4 kommentarer:

  1. Uansett så er vi mange som gleder oss til RR i mars!! Og slik du gleder så mange med all din entusiasme, veier det godt opp for alle båtidioters lavpannede aktiviteter!

    SvarSlett
  2. Ler meg ihjel av kabelskiltkommentaren din!

    SvarSlett