Totalt antall sidevisninger

søndag 17. august 2014

Tønsberg Triathlon med Havpadlerne Tønsberg.

Det er bra at HPT blir spurt om å være støttepadler for et slikt arrangement (synes jeg) Vi ble lovet litt av hvert men fikk ingen ting, det er ikke så bra. Bortsett fra det så var det veldig ålreit å være med på dette folkelivet på brygga i Tønsberg. Skjønner at noen klager på stengte veier osv men skal man ha en fest så må noen egg knuses. Over til selve konkurransen, svømming, løping og sykling, gærne folk spør du meg.
Tønsberg brygge en deilig dag i august.

Banan damer.

Flasker som er designet for å løpe med, eller gripetak for små hender.

Fra 2 etasje på Tønsberg blad, her hadde vi en kort briefing.

Neste år så skal jeg melde meg på jeg å......

Odd skulle bare kikke på, legg merke til springet på XP18 på brygga  ;ø)
Starten på eliteklassen


Glad jeg ikke er inni der....


Ser litt kaotisk ut.

Denne fikk vel noen fine bilder vil jeg tro.
En del timer i kajakken er over og vi padler hjemover igjen. Blir gjerne med på dette til neste år også men da må det være litt mer orden i sysakene.
Derimot til neste lørdag da har jeg meldt meg som støttepadler for xterraswimrun må riktignok stå tidlig opp på lørdagsmorgen men jeg gleder meg
Dagens rute ser da slik ut

1 kommentar: