Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. august 2014

Gaustatoppen med Leslie.

Hvem pokker er Leslie kan man kanskje spørre? Leslie er en tøyrotte med en stor personlighet og han ble sikkert unnfanget på en fabrikk i Østen et sted. Han ble iallefall adoptert av oss i Danmark, nærmere bestemt Jesperhus blomsterpark. Han har fulgt oss i bilen siden 2010. I går ble det bestemt at han skulle følge oss litt tettere. Nå vet ikke jeg om det er så tynnluft på Gaustatoppen men konemor bestemte seg for å legge opp en facebook profil....  Til å begynne med så var jeg litt skeptisk men jeg ble med på ideen og jeg tror det kan bli litt morsomt, vi har noen planer.
Leslie ønsker svært gjerne at du, nettopp du blir hans venn så da vet du hva du har å gjøre.
Søk opp Leslie R Kristoffersen, R for rotte.
Vi hadde en flott tur opp på denne toppen i et nydelig vær.
På vei oppover.

Det nærmer seg, men er ennå et stykke igjen.

Nå er vi snart på 1800 moh.
Leslie har jo ikke sliti så mye for å komme hit, men er fornøyd med utsikten.

Norge er et vakkert land.
Når vi var på toppen så overhørte jeg en samtale/setning fra ei flott overpyntet gammel røy som sikkert spiller golf og som har kjørt toget opp..... Det var da mange mennesker her oppe til å kalle det en fjelltopp! Holdt på komme med en kommentar men klarte å holde den inne. Vi spiste vår medbrakte matpakke og koset oss på denne fjelltoppen. Da var det bare nedstigningen igjen og jeg synes det er værre å gå ned enn opp og jeg sitter med litt støle legger i dag. Neste gang Leslie skal på tur skal vi bort til en foss, kan bli spennende

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar