Totalt antall sidevisninger

fredag 11. oktober 2013

Hva kan en damestrømpe(bukse) gjøre for et bilde?

Merkelig spørsmål kanskje?
Har alltid en strømpebukse liggende i fotosekken min. Utrolig grei å ha når anledningen byr seg.
En damestrømpebukse tredd over objektivet og strammet litt gir en veldig fin diffuserende effekt.
Se bilder under.
Uten strømpebukse.

Med strømpebukse.
På et personelig plan så liker jeg ikke å jobbe med bilder i photoshop eller dess like. I beste fall så retter jeg opp skjeve horisonter men ikke noe mer. Med en svart strømpebulse så gjøres jobben der og da, denne kan strammes for ønsket effekt.
Kattepus viser styrke og ønsker oppmerksomhet da han ikke fikk nok oppmerksomhet.

2 kommentarer:

  1. Utrolig bra tips! Sikkert best t portrett kan jeg tenke meg. Jeg redigerer også minimalt - hakke tid- så dette skal prøves!!

    SvarSlett
  2. Ahhh, det gode gamle strømpebukse trikset! Har brukt dette mye før, men må innrømme at photoshop har tatt over for en del filterbruk nå. Men greit å kunne de "orginale" triksene for det!

    SvarSlett