Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. oktober 2013

En magisk kveldstur i Tønsberg.

En helt normal tirsdagskveld og det er planlagt litt kveldspadling. Rino, Oddbjørn og meg er et ok trekløver i så måte. Jeg starter fra Sjøormen klokken 17.00 og møter Rino ved kajakk klubben i Tønsberg. Det er en magisk aften i kveld og med det så mener jeg været. Vi snakker 29 oktober og det er 11 varmegrader, jeg kan venne meg til dette.
Når kvelden starter som dette så må det bli bra.

Tønsberg by evening om ikke annet.

Sjekk vannet, blir nesten ikke bedre enn dette.

Siste rest av Kaldnes mek verksted-

Rino i natten, dette er før vi møter Oddbjørn.

Rino og Oddbjørn, dette er ved Sjøormen.
Det man kan si om kvelden er at dette må gjentaes og det ganske snart. Vi opplevde massive mengder morild syd for husø og sild som hoppet i hundrevis når vi satte hodelykta på dem, magisk er ordet.
At det er 10 plussgrader klokken 19.00 gjør jo ikke saken noe dårligere.
Kveldens rute ser slik ut.

5 kommentarer:

  1. Fantastiske bildet Rolf!!

    SvarSlett
  2. Det såg mycket trevligt ut, fina bilder.

    SvarSlett
  3. Hvordan har du fått til å ta så gode bilder når det var såpass mørkt? Veldig bra.

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Miamaria, det var jo ekstremt stille på vannet og da er det forsåvidt greit å ta håndholdte bilder.
    Kamera er Pentax WG3, superfornøyd med dette.

    SvarSlett