Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. mai 2013

Kajakkentusiastene

Ja da har Kajakkentusiastene åpnet ny butikk midt i smørøyet i Nevlunghavn. For en butikk det har blitt. Jeg måtte en tur innom for å kikke litt og jaggu meg der traff jeg Tine, Gro, Heidi, Sam, Sven Kalmar og mange fler. Det er noe ordentlig dritt at jeg skal ha kurs i morgen, for søndagens entusiast treff ville jeg gjerne vært med på.
Dette er vel et godt slagord.
Mer om den kajakken på veggen om litt......

Det er ikke akkurat langt ned til vannet.
Etter å ha pratet litt med Anita så spør jeg om de har fått en Nordkapp, altså en av de første som ble produsert, den er beregnet å ha på veggen inne i butikken. Dette er jo kajakk historie av første klasse. I den forbindelse så tenkte jeg kanskje å bidra med en kajakk som de kunne ha på veggen på utsiden. Da sier Anita litt rolig; tror vi trenger litt luft, bli med ut da.  Som dere ser av bildet, jeg parkerte nede på brygga og gikk under båten.......
Snasent med båter.

Et veldig godt utvalg med div tørrdrakter og annen padlebekledning.


Finaste utsikten

Noen gamle kjenninger og jeg mener gamle.....
Finaste kontorskiltet i hele Nevlunghavn
Sam.

Astrid.

Sven Kalmar.
En herlig dag i Nevlunghavn, kan bare anbefale og besøke denne butikken, de pusher gode kajakker og bra utstyr, selv kjøpte jeg bare TITS 5 og jeg gleder meg til den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar