Totalt antall sidevisninger

fredag 4. oktober 2024

Et lite skip i Lelystad.

 Denne lørdagen blir fin tror jeg. Jeg fikk jo et tips fra Theo om å reise/gå til havnen. Det er ca 5 kilometer, men været er nydelig så da går jeg en liten tur da....

Veldig pent her synes nå jeg.

Fine trær og solid bark.

Det er slik sykkelstier skal ligge, inne i skogen.

Her et skikkelig kryss i skauen.

Straks ved havnen men her i front et skikkelig handels sted.


Dette er en replika men veldig kul og stor.

Man hadde hår på brøstet når man mønstret på slike skip vil jeg tro.

Rett og slett kul.



Rigging på dette kan nok ikke ha vært helt enkelt.

Den var nok inne for en liten overhaling.

Fikk litt overhaling jeg også, dette gjorde godt.

Smakte dette godt, åjada det smakte meget godt.

Ikke spør, men kul denne også.

Et kjempestort marked med merke klær.

Her fikk lille Adam et sett med genser og lue fra Tommy Hilfiger, ikke helt billig men vel verdt det.
Ble en god øl eller 4 på hotellet med en pizza, siste kvelden.

I Nederland heter jeg visst RullerulleRolf. koselig med håndskrevet velkommen hilsen.



Nederst så står det Rolf K, skal få de til å forandre det til RulleRolf.

 Ventetiden blir lang.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar