Totalt antall sidevisninger

søndag 29. september 2024

En rusletur i Lelystad.

 I Nederland så er det fint, flatt og finurlig. Fant ikke på noe annet på f. Været er i alle fall helt på min side i dag. Våkner på hotellet etter en god fredag både i Dronten (velomobil) og etter en god kveld på et sushi sted i Lelystad,

Para Para heter stedet og her var det ikke noe å klage på.

Man bestilte fortløpende på en app, enkelt og veldig delikat.

Sushi med kokt laks, alle vet jo at Sushi betyr "sur" ris.

Øl hører med, pussig nok.

Dette var smakfullt ingen tvil om det.

Dette ble desserten, creme brule er aldri feil`.

Fikk et lite tips av Theo på Velomobil.nl om å besøke et museum i havnen og se på en kopi av en gammel skute. Ja ja treg å be er jeg som kjent ikke og jeg bestemte meg for å gå en passe lang tur i dag. I Nederland så har de noen utrolig gode sykkelstier som også går gjennom skogen langt fra bilveier. Først må jeg ha en god frokost før jeg labber i vei.
Med egen terrasse, nesten så jeg blir bortskjemt.

Fint på morran her nede ja, men nok av de roterende fugledreperne.....

Frokost salen, det var virkelig deilige stoler å sitte i.

Litt etter frokost snack må man ha.

Dette er skut jeg skal titte på da.

Kommer jaggu meg et innlegg til fra denne turen gitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar