Totalt antall sidevisninger

torsdag 29. februar 2024

Litt velomobil minner.

 Nå er muligheten for at det kommer en ny velomobil tilstede og jo mer jeg leker med tanken jo mer savner jeg denne typen av sykkel. Sykkel kan du sikkert spørre og det er jo akkurat det det er en knallgod sykkel. Her følger noen minner.

Fra et velomobil treff på Åsrumvannet, Svensker, Dansker og to Nordmenn.

På besøk hos en "nabo"

Dette er ved Torp et sted.

Tur retur jobb ble det en del ganger ja.

Nye yrkesskolen i Tønsberg.

Et kongelig bilde, her ble jeg stoppet av Slottsvakten som sa at dette var ulovlig.

Da pekte jeg på en syklist og spurte om det var lov og han sa ja. Vel dette er også en sykkel og da lo han og ønsket meg god tur videre. Det er sånn det skal være, det er tillatt å gjøre en feil og innrømme sin tabbe. En veldig hyggelig mann og minne. Dette var en tur fra Oslo og hjem, sydover på Østfoldsiden og til Moss.
På vei fra Rødberg, se kart lenger ned.

Fra et treff i Danmark, dette er Skagen. Fikk vi mye oppmerksomhet..... Ja.





Møtte noen "wannabe" Tour de France syklister og en av de tok bilde i farta.
Reise vinglass er stort sett bestandig med på tur, pussig nok.



Det øverste kartet viser ruten fra Rødberg og hjem, en herlig dagstur i et nydelig terreng. Det nederste kartet viser dag 1 av en liten tur på Vestlandet, begynner flatt og fint så blir det relativt kupert, Husker det ble tøft å starte på dag to ja....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar