Totalt antall sidevisninger

søndag 11. februar 2024

Garasjen vår (min)

Ja en liten forhistorie først. Garasjen ble bestilt som byggesett og jeg forbannet meg på å sette den opp uten hjelp av elektriske verktøy. Så da ble det hammer og håndsag. Eneste jeg fikk hjelp til var av en kranbil for å sette opp taksperrene. Vit at vi prøvde uten først. All takstein ble båret opp for hånd og lagt ut. Skal det være så skal det være tenker nå jeg.

Utsikt fra dammen mot garasjen, dette er sommeren 2014.

Deler av innmaten.

Har blitt litt forandret her i dag.

3 gode kajakker og en elvekajakk.

Blåser jeg samlet på når jeg padlet, mange skjødesløse fiskere der ute.

Nå begynner innholdet å bli trivelig.

Nå har vi fått ny asfalt også, ja ja fått og fått fru Blom.

Her ligger den nye terrassen, gleder meg til snøen forsvinner.

Utsikt fra den kommende terrassen en snørik dag.

Januar 2024 og snøfreseren er uten reim til utkastet, Ja det var et helvete å ikke få måket.

Dronefoto av tomten med garasjen i forgrunnen.


En sjelden gang det er bil i garasjen, denne var datter sin.

En gang så hadde jeg kajakkstativ til 12 kajakker i garasjen.


Kajakkstativ er byttet ut med et oppfellbart mekkebord, får nok mer bruk for dette.

Inn i hjørnet har jeg laget et dekkhotell stativ for 3 sett med dekk, ny jekk er også på plass så nå er det en lek å legge om fra sommer til vinter og omvendt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar