Totalt antall sidevisninger

søndag 25. februar 2024

Årets første sykkeltur.

 Søndag 25 februar våknet jeg til en nydelig dag og bestemte meg for å prøve sykle til jobben, dette for å sjekke tidsbruken. Som tenkt så gjort og 50 minutter senere satt jeg på jobben og nøt en kopp kaffe. Været var helt upåklagelig i dag og uten punkteringer så var jeg også fornøyd. 

Herlig å være gjest på egen arbeidsplass.

Tønsberg havn, vi ser hekken på Kysten1 til venstre i bildet.

Dere kan mene hva dere vil men jeg personlig synes ikke Kaldnes brygge er veldig pen.

Her har jeg aldri syklet før, pussig nok siden dette er en helt ny sykkelsti.

Labakken skole heter det vel her vil jeg tro.

En helt utrolig flott dag er overstått sånn sykkelmessig sett og nå blir det mer og mer tohjuling. Snart blir årets først mc tur også unnagjort. Gleder meg litt til det for å si det slik. Skal "bare" justere ventiler på klumpen så blir det nok bra, skifte tennplugger og luft filter står også på programmet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar