Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. august 2023

Norge leverer del 3 Kråkenes fyr.

 Våkner på Steinvik camping og været ser da alldeles strålende ut, dette blir en god dag vil jeg tro. God på den måten at det er ferie, været er bra og man er borte fra jobben og det teller vel litt vil jeg tro. Siste oppdatering er at det teller veldig mye.....

Det var så mange flotte steder å se fra Måløy og over til Kråkenes fyr.

Stadt havet rett ut og Amerika er neste stopp vil jeg tro. Kun 3660 km til Charlottetown New Foundland

Sjeldent flatt hav til å være her vest.

Tror det er Vestkapp det vi ser i horisonten her.

Hælv.%&%¤ forbanna Jæ&%¤%& vindmøller

Litt pent synes nå jeg.

Nå har vi satt kursen hjemover og det er nesten litt trist.

Kan se ut som om det er en lokal Caspari her opp også, flott bilde.

Ganske kult, at under dette utstikket, var det "under vann", lille søte pigghåen da gitt.

Veien hjemover gikk forbausende bra og vi synes begge det var lite bil trafikk på veien (hvor ellers...) Ble noen kaffekopper underveis og vi passerte Hornindalsvatnet og her er det også veldig pent. Såklart også veldig pent over Stryn langs RV 15 bare så det er sagt, for oss her nede i Vestfold så er slike majestetiske fjell ikke helt hverdagskost skal vite. Ble et stopp i Fagernes og Scandic Valdres kan tilby rom for de som har med hund og det er veldig greit og ikke minst koselig.
Kveldsmat på Khalles corner, snaddermat på et høyt plan.

Utvaska fururøtter på Vesleøye

Fagernes er egentlig et pent sted, veldig pent sted.

En tipp topp kjøretur er over og jeg tror nok jeg skal ha meg en tur til til Måløy og da også ut til Vestkapp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar