Totalt antall sidevisninger

mandag 27. september 2021

Kurs med Findus.

 Morsomt med kurs andre steder enn Nøtterøy og Sandefjord, det eneste jeg ikke tenkte på var at hengeren ikke har bremser og kjøre i 60 kmt på E-18 er ikke bare gøy. Heldigvis så var et søndag morgen og lite trafikk så da kjørte jeg på E-18 hele veien. Fant greit frem og ventet på kurs deltagerne. Kort presentasjon og vi kommer oss kjapt igang. 

Deler av gjengen, morsomt å kjenne på følelsen vil jeg tro, følelsen av å sitte i en kajakk altså.

Blid som ei sol.

Karine var kontakt personen.
Jeg er imponert.

Fremdeles imponert.


Bestandig gøy å få dere til å gjøre dette og det lar seg gjøre hver gang bare så det er sagt. Blir mye HÆ og nei det går ikke. Prøv så skal dere se tenker jeg og det går hver gang. Dere var veldig flinke.
Hele gjengen samlet, Fornebu i bakgrunnen.

Forsøk på sideveis forflytning.

Det var jo ikke her du skulle bade da ;ø)

Jerven duk er undervurdert, det tror jeg noen kan skrive under på.



Ikke misforstå men dette ser bra ut.

Dramatisk del 1.

Dramatisk del 2

Her kjenner jeg at jeg blir stolt.

Ser veldig bra ut og dere klarte dere bra alle sammen.

Kamerat redning er tingen.

Dette er så elegant og jeg tipper at de fleste fikk en liten aha opplevelse.

Del to kommer om litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar