Totalt antall sidevisninger

fredag 24. september 2021

Et vått kurs del 2

 Søndagen kom frisk og fin, delvis skyet oppholdsvær og dagen ser meget flott ut. I dag sier jeg at vi skal reise på en kanal tur og det er en meget fin tur om han blir gjennomført da. Det begynte med at Marit synes det hørtes veldig langt ut.... Snill som jeg er med både fugler og dyr så kortet vi litt inn på lengden. Det ble lunsj på Lille Verksholmen, det er det den heter og ikke det jeg feilaktig fortalte dere, håper jeg blir tilgitt, sjansen på at dere husker hva jeg sa er forsvinnende liten 😎 

Straks teaddy for rakeoff eller noe.

Helle i motlys, så deilig er det på havet på denne tiden av året.

Denne vepsen reddet jeg fra å drukne og det gir meg en god følelse, dakkar liten.

Marit er blid som en sol og jeg er rund som en gulrot... Foto: Marit 

Dette blir det god kaffe av.


Bare et tilbakeblikk på støttetak øvelsene Foto: Marit


Så fint kan vi ha det vannet på denne årstiden.

Vi avslutter med et fint skybilde.

Takk for en herlig helg med dere alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar