Totalt antall sidevisninger

mandag 20. september 2021

Et vått kurs.

 Kan ikke skjønne det men i alle fall alle fikk våttkort, om ikke annet. Alle kursene mine ender i det våte element noen gjør det litt tidligere og noen litt senere i dag fikk Dag Johan opp tempoet.


Tunga rett i munnen nå så får vi se.....


Tipp topp tommel opp, du er med på å opprettholde statistikken min, kudos.


Fra Marit sin vinkel. Foto Marit Helleren.


Er det høyt nok vann så blir det tur oppover i Overfloden.

Her stopper vi og ser på humla, kanskje man skulle begynt med ølbrygging?

Dette ser litt tryggere ut.

Helle helte helt til feil helling og endte i hellinga på stranda.


Oppi skal jeg om det så blir siste jeg gjør, skikkelig innstilling det der.

Dag Johan får snart gjeller.

Dette bildet illustrerer våttkort på en utmerket måte, så våt og så blid da gitt.

Veronica har stålkontroll.

Bildet sier mer enn 500 ord, nok en gang essensen av et kajakk kurs.


Hva var det jeg skulle gjøre nå igjen?

Det endte med en dobbel velt og en det ble en god redning, jeg ler litt ennå faktisk.

Dette er så bra og Marit i bakgrunnen bare smiler, ble noen latterutbrudd kan jeg huske.

Fra lunsjen på Møyeren, her satt vi som fugler på en snor og det var skikkelig koselig. Foto Marit 

Første dag er over og det var en kjempeflott dag, takk til alle sammen. Del to kommer om litt da drar vi på padletur og det ble en nesten kanal tur, vannet forsvant mens vi padlet. Det skjer jo i tide og utide at vannet går......  Ble en liten omvei av det hele, men opplevelsene stod i kø om ikke annet da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar