Totalt antall sidevisninger

onsdag 9. september 2020

Litt velomobil.

 Det har blitt litt lite med turer i helgene med velomobilen, men håper det bedrer seg allerede nå til helgen, da skal jeg ut på en spennende tur på Nøtterøy. Følg med så får dere se.

Fine skyer en tidlig morgen ved Nøtterøy kirke.

Det var veldig magisk egentlig og det er jo de små ting som teller.

Denne morgen sykler jeg glad og fornøyd til jobben og glad og fornøyd er det jeg er når jeg sykler i denne stikkpilla mi. Et lite tankekors er mine med syklister, noen sykler virkelig uten hodet, selv om jeg ser at det er der, så mangler i alle fall innholdet på enkelte....... Skjønner ikke at dem tør jeg. Det er fremdeles noen som skvetter når jeg sykler forbi dem. Men som noen sier, at lags åt alla osv osv. Møter stadig en kar ned ved Kilen og han tendenserer å sykle mot meg, altså han sikter på meg og det liker jeg ikke. Tror nesten jeg skal ta med en plank i stikkpilla og skremme han litt.....
Dette er 1 september og sånn herlig morra tåke på jordet, det synes jeg er fint.

Når man kommer hjem og det ser slik ut, da vet man at det har vært en fin dag.


Tror fiskene i dammen koser seg også.

Da er jeg fornøyd med dagen og jeg fyller mitt glass med rødvin og koser meg fordi jeg fortjener det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar