Totalt antall sidevisninger

søndag 29. desember 2019

Skjærgårdsmaraton 2019.

Ja ja de gærne har det godt og jeg skjønner av og til ikke hva jeg driver med.
Noe moro skal man jo ha og jeg tok meg en tur ut på Enden i dag. Visees arrangerer Skjærgårdsmaraton og en liten 5 kilometer kan jeg klare å løpe. Jeg velger så klart å sykle ut, tar det som oppvarming såklart. Det snør kattunger her hjemme nå på formiddagen men det går over til regn/sludd. Jeg har jo sagt det før og jeg trives i denne velomobilen. Musikk, drikke og en liten banan går med på veien utover.
Straks klar til start, det blåser og er litt surt og kaldt, ja det er nedbør også. Foto Wenche Huseby

3 og 4 plass, tror jeg hadde en halv lengde å gå på. Foto Wenche Huseby.
Blide er dem og fort løp de også. Foto: Jon Lystrup

Jeg lå bak nummer 7 nesten hele veien og gikk rolig forbi og spurte om vi skulle spurte eller dele 3 plassen. Litt gentleman får man være i romjula.

En slags kollega, Merete Lærum. Foto Truls

Vi er begge lykkelige her. Foto Truls

Ser ikke rekti ut. Foto Merete Lærum

5 kilometer løping er gjennomført og da er det bare å sykle hjem igjen da. Foto: Jon Lystrup

Inni her så har jeg det godt, musikk, kaffe, noe å tygge på osv osv. Foto: Jon Lystrup
Takk for flotte bilder Jon og stor takk til Truls for kaffe påfyll når jeg skulle sykle hjemover igjen.
En superflott dag i regn og snø. Nå er det bare nyttårsløpet som gjenstår for i år. En ekstra stor takk til Frode og Anni som tar seg tid til å arrangere noe som dette, håper det kan bli en tradisjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar