Totalt antall sidevisninger

fredag 20. desember 2019

Paddling challenge.

Tenkte jeg skulle presentere mine 10 bilder her i stigende rekkefølge med en liten tekst. Fordi av dere som ikke har fått med seg utfordringen her er ordlyden.
Day 1 of a 10-day Paddling challenge.
Every day I select an image from a day in the life of Paddling that has had an IMPACT on me, or been a MEMORABLE moment, and post it without a single explanation.
Then nominate somebody to take the challenge. That’s 10 days, 10 paddling photos, 10 nominations and 0 explanations.
I was nominated by ....................
Be active, be positive, be passionate. Grow the sport!
Today I nominate ...................


Da var det bare å kopiere teksten og forandre på de du nominerer og dagens bilde nummer.
Egentlig litt gøyalt
Bilde 1 er et dronebilde fra Fjærholmen, jeg liker stemningen i bildet. Her ble Geir Grifftun nominert.
Bilde 2 er min "snille" datter, dette ble et blinkskudd og jeg ble våt. Dagens nominerte ble Geir Sørlie
Bilde 3, med denne selfien så vant jeg 1 premie på Radio Norge, dagens nominasjon ble Svenn Erik Johannessen
Bilde 4 er fra en flott bytur, en stille kveld. Steinar fredriksen ble dagens utvalgte.
Bilde 5 er fra et kurs, kurs med RulleRolf er bestandig bra. Dagens nominerte ble Cecilie Lie
Bilde 6 er fra Camp RulleRolf og Helene  Trana ble utvalgt som dagens nominerte.
Bilde 7 er fra en våt dag på Mostranda og dagens nominerte ble Anita Skåre.
Bilde 8 er fra en tåketur og takk til kortids minne for her ble Sven Erik nominert igjen......
Bilde 9 er fra Brøtsø og som dere ser så var det stille på vannet i dag. Eskil Fadum ble nominert i dag.
Bilde nr 10 er en gps tur dagen før nyttårs aften Dagens nominerte er Marian Leonhardsen.

Denne 10 dagers happeningen dro frem noen gode minner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar