Totalt antall sidevisninger

fredag 9. mars 2018

Dr Voks

Dr Voks kan du spørre?
Alias Per Poler, har man kjøpt seg velomobil så har man kjøpt velomobil. Den hadde reklame på sidene men ny reklame for et mer aktuelt tema er underveis ;ø) Dr Voks spurte pent om han fikk lov til å polere denne opp og jeg er jo ikke den som svarer nei på en slik forspørsel.
Dr voks starter med å legge på rubbing og han understreker at hastigheten er svært viktig så det ikke blir for varmt. Praten går lystig og plutselig så er det tid for å legge på voks, wax on wax off som noen pleier å si men Poler Per er nok litt nøyere på det enn som så.
Sånn var den og jeg kan ikke riktig si sånn ble den men det kommer.
Per Poler alias Dr Voks i fri og uhemmet utfoldelse, en gang må jo være den første.
Jeg synes den blir super blank, men når eksenter tingen begynner å snurre så skjer det ting ala Harry Potter. Skinnet av en velomobil i lysrøra blir noe helt for seg selv. Til og med visiret får seg en behandling både innvendig og utvendig, det skal jo bli flott å se hvor man sykler.

I bakgrunnen har vi formann T. som sjekker at ting går riktig for seg. HMS og verne rutiner blir fulgt....

Interiøret i en velomobil er kanskje litt spartansk men veldig effektivt.
Den blir så blank atte ;ø)

Når du ser gjenskinnet av Dr`n i siden, da er det blankt da.

Her begynner det å nærme seg ferdig.
Det å ta 7 skritt tilbake og beundre jobben til Dr Voks var meg en sann glede, er litt redd for et jeg kan ha blitt smittet og jeg kommer kanskje til å polere den mer enn det jeg hadde planlagt. En annen glede i dag er jo at nå smelter snøen forholdsvis fort, sykkelstiene begynner å bli bare, 14 dager til, bare 14 dager til....
Dr Voks med Nilsen produktet i sin hånd.
Tusen takk Per for en meget flott utført jobb, fortsettelsen blir til å ta og føle på. Denne jobben gjør at hastigheten øker det er jeg sikker på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar