Totalt antall sidevisninger

søndag 25. februar 2018

Søndag, Svelvik og søte folk.

Blir ikke bedre enn dette, Wenche la ut turforslag om en kosetur med foto og et langt bål. Dessverre for meg i dag så er mine tjenester ønsket i Andebu da det skal legges et gulv der og det må jeg nesten stille opp på. En liten padletur er bedre enn ingen tur så det så.
Knut, vi padlet en tur rundt Vakersholmen før alle hadde kommet, Knut, Anita og meg.

Anita og Knut i motlys, sjekk været nå begynner sola å varme også.

Æææ her ligger jeg utilsiktet i flåte, liker det ikke men skitt au.
Det ble avtalt å padle til Lindholmen og det passer bra for når de andre går i land så snur jeg. Vi padler lystig utover og syd for Bukkholmen så signaliseres det til flåte og da ble det en kursforandring som betyr at gjengen skal ut til Stauper, da takker jeg for følget og setter kursen innover igjen. Jeg skulle så gjerne ha vært med dere hele veien men planen var som sagt i dag at jeg skal legge gulv.... Dagen blir neppe dårligere av den grunn, det må også nevnes at det var deilig å dra på litt i eget tempo da. Når det er sagt så er det deilig å kjenne at kroppen er i gjenge igjen.


Anita er bare blid og med en kul lue også da gitt.

Øst for Hui, flate forhold i dag og sola tar, det merker man.

Straks på sydspissen av Hui.
En super tur selv om den ble litt kortere for meg i dag. Det er uansett deilig å se 10 stykker på vannet i dag, bare synd med den snøen som kom..... Jeg vil jo gjerne hente velomobilen ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar