Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. august 2017

Padleopplevelser.no

Dette var vel sikkert en merkelig overskrift men når noen har et lite problem så liker jeg å prøve å hjelpe til. Så også i dag, Jan var forhindret fra å stille på kurs og da er det greit å ha noen å ringe til da. Thomas og jeg ble da kursholderne på denne første dagen, artig å se åssen andre legger det opp så kommer jeg bare inn med noen bemerkninger og tips og triks.
Vann på linsa er spennende, kult også kanskje, spente deltagere her som straks skal ut i kajakken.

Aksel hadde dagens desidert beste progresjon, dette var skikkelig gøy å oppleve.

Flåte er bestandig morsomt og Thomas er den eneste uten skinn, selv om han burde hatt mest skinn......
Dette går jo riktig bra, husk bare at sikker padling krever øvelse.


Det var igrunnen ingenting galt med været i dag.
Så blid atte ;ø)

Det ble en god økt ut av dette i dag men så begynte det å tordne noe kraftig....

Padling i bølger ble liksom ikke noe problem i det hele tatt.

Så var det dette tordenværet da, du kan tydelig se det er spenning i lufta.
Jeg er ikke så glad i tordenvær og slikt når jeg sitter ien kajakk og holder i en lyntiltrekker, les carbonåre. Takk for at jeg fikk være med dere i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar