Totalt antall sidevisninger

søndag 29. januar 2017

Søndag 29 januar.

Eller vi kan si regn, snø, vind og vindstille, tåkete men ikke solskinn. Jeg padlet fra Kjøpmanskjær i dag og det var deilig å strekke ut litt før jeg møter de andre på Fjærholmen. Ble litt over 11 kilometer før jeg var på Fjærholmen. Når jeg kom til Steinkloss så ser jeg en padler forut og jeg klarer å snike meg litt innpå før jeg plutselig sier: For et nydelig vær, han hopper litt i båten men vi tar en kjapp prat og det ble nok et nytt medlem i FUP Norge.
Kjekk kar i kajakk, blir gjerne med på FUP turer etter dette møtet.
Kom greit inn til Fjærholmen og der var det kun 3 biler men fire fine folk. Knut, Ole, Bjørn og Astrid. Turen i dag gikk til Mellom Bolærn og en liten bukt der. Bål kom kjapt i brann og pølsene lot ikke vente på seg særlig lenge, Det begynte å snø og jaggu meg så fikk jeg en hvit vest før vi kom på land, morsomt.
Ole er bestandig blid og veldig snill.


Knut i sin nyinnkjøpte cag, kjekke greier hvis du hadde brukt den i kajakken.
Vi koser oss selv om ikke været er helt på vår side akkurat, men det blir varmere og lysere om ikke annet. Foto Knut

På vei hjemover i verdens beste kajakk. Foto Knut
Knut og deler av Bjørn sin kajakk (66) hjemmelaget multisport kajakk.

Astrid i sin flotte kajakk, hjemmekjøpt ;ø)
Føler meg trygg når denne seiler forbi, Kystvakta er grei å ha.

Litt uskarpt men helt innafor spør du meg.
Stille og deilig mellom Nordre og søndre Årø.

Svanefar eller mor.
En deilig dag er snart over og selv om det er litt ruskevær ute så er det fremdeles dørstokk mila som er værst å komme over. Kommer snart et lite innlegg om en Norsk velomobil, jeg har lagt inn en forhåndsbestilling bare så det er sagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar