Totalt antall sidevisninger

fredag 6. mai 2016

Enda en torsdagstur.

Ny torsdag nye muligheter. Blåser en del i dag så ruten blir kortet litt ned grunnet massiv motvind. Det er helt greit for meg og i dag så padler jeg i shorts og barbent, mai for meg er dette antrekket når jeg ikke holder kurs vel og merke.
Kos dere med noen bilder fra kveldens tur og du, bli med neste gang.
Vi gjør oss klar og alle mann og kvinner gleder seg.

Dette er pr definisjon ikke lov i parken, men heller slike enn 10 tonn teknikk og 95 kg uten logikk. (Les store båter)

Dette er nord på Nordre Årø og her var det egentlig veldig fint.

Mitt valg og det var så deilig, temp ca 8 grader i vannet.

Inn i solnedgangen ved Årøsund

Pinner i kveldssol.
En herlig liten tur er over og som en liten skjennepreken så vil jeg si, SE BAKOVER!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar