Totalt antall sidevisninger

mandag 9. mai 2016

En åpenbaring.

Nå er ikke jeg kjent for å være særlig kristen eller troende men i dag fikk jeg en åpenbaring.
Da kan dere jo lure på det en liten stund til. På fredagen kjørte jeg rundt på jobben og hørte på Nitimen, der var det et interessant interviu om noen karer i fra Kolbotn som laget is, Kulinaris.
Jeg liker godt en softis i ny og ne, nederst på torvet i Tønsberg er det en liten isbar, rett ved siden av Frogners delikatesse. Det var innehaver av denne jeg skulle levere noen varer til da vi kom inn på softis og jaggu meg der hadde de denne isen fra Kulinaris. Jeg fikk en smaksprøve og sjelden om ikke aldri har en softis smakt bedre. Faktisk så bra at jeg må ta med hele familien hit en av de nærmeste dagene.
Ann-Christin serverer byens beste soft is.
Hvis dere ikke tror meg så anbefales et besøk her på det varmeste. Selv om dere får noe kaldt.  ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar