Totalt antall sidevisninger

fredag 25. mars 2016

Tåketur på en lang fredag.....

Eller heter det Langfredag, uansett så ble det en kort tur på en langfredag, kort men tåkete kan man kanskje si. Det var Helene som ytret ønske om en padletur på denne dagen og jeg er sjelden treg å be når det gjelder padling, litt tregere når det gjelder dansing...... Uten sammenligning forøvrig. Oppmøte i dag ble Grimestad badeplass og her hadde ikke Aina eller Helene vært tidligere, de synes plassen var meget bra og det kan jeg bare si meg enig i.
Helene og Aina i tåkeheimen.

Geir en blid kar som liker å padle.

Se så fine årer vi har.
Praten går lett når man padler med hyggelige folk, ingen unntak i dag heller. Det at man finner noen som snakker samme språk krydrer hverdagen eller langfredagen om man vil. Det er nok ikke alle som vet hva bubbelura er, det kan dere jo tenke litt på.
Sånn parkerer man seilbåten sin, Tjømevarianten.

Tåkefolka, hmm Geir koser seg.

Røssesund brua i fullt solskinn.
Sånn ser den egentlig ut.

Her er det blåskjell i mengder.

2 stykker sitter feil vei i flåten, jeg grøsser bare jeg skriver flåte kjenner jeg..........

Fra lønsjstoppen vår.

Se min åre den er hvit som sneen, men hvor fa... er snøen da?

Mulig hengekøyested, dette burde sjekkes ut, plass til 2 eller 3.
Dagens tåkerute. Vi padlet mot klokken.
Takk for en veldig flott tur i dag

2 kommentarer:

  1. Neste gang må du teste den plassen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje ikke neste gang men ganske snart, rapport kommer.

      Slett