Totalt antall sidevisninger

mandag 27. april 2015

Thomas som søndagsturfører.

En herlig søndag kommer med solskinn i motsetning til regn og tåke på lørdagen. Thomas er turleder og planen er å padle ut til Fulehuk og padle med den gjengen som er der ute innover igjen. Egil, Ellen og Vigdis er resten av turfølget vårt. Nå må det også nevnes at søstrene sisters hadde glemt sprut trekkene hjemme og begge måtte kjøre avgårde og hente, da fikk noen av oss fisket litt, fikk vi noe? Ikke en dritt.
Det er ingenting i veien med været.

På østsiden av Ramsholmen

Hvem er dette?
Her har deler av Fulehuk gjengen sneket seg med på bildet.
 Nå må det sies igjen at rekkevidden på VHF er jævlig dårlig når man sitter kun en halv meter over vannet, da er det nok en gang kjekt å ringe til hverandre og finne ut hvilken kanal man skal være på og hvor man skal møtes. At det ikke er alle som vet forskjell på øst og vest er kanskje mer skremmende......
Ja ja og hvem er dette?

Gult er kult.

Jeg ser en tegneserie figur her.....

26 april og de begynner å visne allerede.
Vi padlet ut i motvind og hjemover i medvind hadde noen fine små surfer i bølgene og er fornøyd med dette. Dette var min siste tur med tørrdrakt, bortsett fra når jeg skal ha kurs. Gleder meg til neste tur som vanlig.
Og et lite stikk til Tor, fy flate så mye skyer over Østfold da gitt

2 kommentarer:

  1. Argh! Måtte du si det med tørrdrakten. Nå fikk jeg lyst på sydenferie. Tenk å padle uten tørrdrakt…

    Motvind først og medvind tilbake er et kjempetriks. "Men hva hvis vinden snur?" lurte ungdommene på kurset mitt på. Godt spørsmål, for det skjer jo. Helt sikker på at vinden løyer eller snur i flesteparten av tilfellene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Svært sjelden at vinden snur, men det skjer jo. Kjører det opplegget på kursene mine og det funger 98%

      Slett