Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. januar 2015

Liten tur til Sandefjord og Kajakk sport og fritid.

Det er lørdag og jeg skal ikke padle før i morgen, da kjører jeg en tur til til Sandefjord etter å ha sjekket at Petter Ø er på jobb, tok med noen ankerdrams kaker så kan han spandere kaffe.
Det var hyggelig nok så mange kunder innom at den gode praten uteble, litt ble det jo.
Står nå på ønskelisten en GoPro 4 Black Edition, har bedre data enn silver edition men silver har skjerm og det trenger ikke jeg.
Vi fikk nå tatt en kaffe på disken og spist litt kake.

Oppskriften er som følger:
Kjøp en Toro langpanne sjokoladekake glutenfri (har datter med cøliaki)
Stek den 5 minutter lengere enn oppskriften tilsier, kjøles av.
Kuttes opp og haes i en foodprosessor og mens denne snurrer så tilsetter du sprit etter eget ønske.
Tilsett såpass at det er lett å rulle små kuler, du kan selvfølgelig bruke noe annet enn sprit, kaffe f.eks.
Jeg brukte Cointreau på halvparten og Amaretto på den andre halvparten
Når de er ferdig rullet så kan man rulle dem i melis, kokos eller sukker

Man skal nok ikke spise for mange og kjøre bil.....

Mulig den på toppen blir Amber sin Telemarks dødare  ;ø)

Gopro HD 3 til kun 1899,- Norges billigste.
En hyggelig tur men alt for lite juging, det vil bedre seg det er jeg sikker på.
Nå skal det pakkes for jeg skal pussig nok ut å padle i morgen tidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar