Totalt antall sidevisninger

søndag 25. januar 2015

I tenkeboksen, igjen....

Blir jo av og til overrasket over meg selv. En ting er sikkert og det er litt vin og en skrableblokk (alltid tilgjengelig) så sitter man der og drikker og tegner litt og plutselig så kommer det en ide susende. Jeg skal selvfølgelig ikke ta på meg æren for dette, for ideen er vel gammel, men så var det en ny måte å bruke en "oter" på som er gjeldene. Jeg har jo laget en zipline til Gopro`n og denne gangen så har jeg laget en "oter" men i form av en katamaran. Da vil denne katamaranen festes med et snøre og fra cockpit i kajakken vil snøret gå via baugen og jeg kan mate på med mer eller mindre snøre ettersom hvor nær eller fjernt jeg vil ha denne katamaranen med Gopro`n på.
Det gjenstår litt arbeide med denne og jeg ser jo såklart begrensninger med bruk i bølger, men på en stille dag så tror jeg at jeg kan få noen kule vinkler.

Undersiden, men det skjønte dere sikkert.

Oversiden og med feste for Gopro i senter

Slik vil den da se ut.
Hva tror dere, vil dette fungere?
Legg gjerne igjen en kommentar i feltet under.

6 kommentarer:

  1. Bra idé, detta får man fundera på. (y)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal lage to enkle kjøler og et lite ror så skal der testes ;ø)

      Slett
  2. Lavere holder så blir tyngdepunktet bedre

    SvarSlett
    Svar
    1. Allerede tenkt på dette Jan Tore ;ø)

      Slett
  3. GoPro er gøy.

    Spent på resultatet:)

    SvarSlett
  4. Blir litt å vente Tore, har igjen litt jobb og så er det å vente på været da.

    SvarSlett