Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. april 2014

Kajakk sport og fritid


Ja Ksf i Sandefjord er en Sport 1 butikk med et meget hyggelig utvalg av kajakker, tørrdrakter og div padleutstyr. De har også en god del utvalg i Gopro kameraer, det er aldri feil. Har også Vestfolds eneste løpelab, hvis du skal ha gode løpesko så kan det være en god ide og ta turen innom de for en sjekk av bena. Nå var det helst kajakk dette skulle handle om da. Jeg venter jo på båten min og jaggu meg som en liten ekstra service så har de hentet inn noen utstillingsbåter, for tre containere med kajakker er noe forsinket. Jeg kjørte meg en tur for å sjekke kjøkkenkassa mi  ;ø)
Og selvfølgelig ta en titt (igjen) på noen av nyhetene fra Point 65.

Dette er den delbare båten, 1-2-3-4 eller så mange du vil kajakk.
 Sjekk en video på youtube, der satt de sammen til en hundremannsbåt!
Den nye kontorplassen min  ;ø)

Kjøkkenkassa gikk oppi både foran og bak.

Jeg får gåsehud nesten jeg.... (vet at det ikke gjelder alle)


Ikke lett å se men her er det 3 pumper til sete.

Denne trenger vel nesten ingen presentasjon.

Nydelig båt denne Whisky 16.

Selv plastbåtene fra Point 65 ser gode ut og jeg gleder meg til å teste dem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar