Totalt antall sidevisninger

søndag 20. januar 2013

En deilig søndag i januar.

På tur med Havpadlerne Tønsberg er aldri feil. De starter jo litt sent men det er greit på denne tiden av året, Jeg tok allikevel en tur alene før det var oppmøte på Fjærholmen klokken 11.00. Det betyr at jeg var på Fjærholmen klokken 09.50 Kom meg greit på vannet og padlet bort til Steinkloss og så over til Tørrfest, før jeg snudde og padlet tilbake til Fjærholmen igjen. Det blåser litt nordavind i dag og derfor var det smart å padle mot vinden til de to nevnte øyer for så ble det morsomt å padle med vinden tilbake igjen.
Vinter sombrero.

Terje i siget.

Lindholmen i bakgrunnen, her ute er det også fint. 

Dagen i dag ble veldig mye bedre enn forventet, fra minus 12 blå i går kveld, så viste temperaturen nå bare minus 1. Da har vi det godt dere, selv nordavinden var av det milde slaget. Vi padlet ut og forbi Hvalø så satt vi kursen mot Lindholmen og padlet rundt denne og inn til Søndre Årø, der fyrte vi bål.
Kaffe, ostesmørbrød, pølser og kylling i panne var alle meget gode (vil jeg tro) Janne derimot kom med en Real pose........tsk tsk.
Teje i motlys.

Greit med togsett til båten.

Så fint var det på Søndre Årø i dag, hvor var du?

Hengekøyetre, et tre en hengekøye (dere ser den?)
En veldig flott dag er over og jeg bare gleder meg til neste tur, åja det er jo allerede i morgen for da er det innepadling med nybåten ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar