Totalt antall sidevisninger

lørdag 6. mars 2021

Verve fordel kajakk kurs.

 Våren og sommeren nærmer seg med stormskritt og vi går en langt lysere tid i møte og varmere.

 Snål overskrift kanskje men jeg kan tenke meg å tilby gratis kurs til han eller henne som tar med seg 5 venner eller venninner  på kurs. Det gjelde da såklart samme kurs eller på en gang om dere vil. 

Jeg tilbyr grunnkurs i våttkort stigen via Norges padleforbund, dette går over to dager med mye lek og moro. Prisen for dette er kun 1900,- inkludert kajakk og utstyr. Det betyr da at den som verver 5 stykker får dette gratis. Eller dere kan dele summen 5x1900 9500,- totalt og del denne summen på 6 og dere betaler kun 1583 kroner per pers. Det er ganske billig spør dere meg. Har dere egen kajakk så kan dere i tillegg trekke fra 400 kr for den eller de det gjelder.

Det blir snart satt opp datoer og steder. Jeg er også ganske fleksibel om dere ønsker at jeg skal komme til andre steder enn Nøtterøy, Tjøme og Lahelle.

Ring for en koselig kajakk prat på 45266726

Ps har du sjekket tørrdrakten din, jeg skifter mansjetter for en billig penge.

Dette er et herlig liv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar