Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. mars 2021

Første tur til jobben.

 8 mars er jo en merkedag i utgangspunktet men at jeg skulle kjøre sykkel til jobb er jo litt av en merkedag det også. Minus 2 på morran men ekstremt tørt og fint på asfalten så dette er god knall. Hadde jo kledd på meg for en velomobil tur men ombestemte meg da jeg endelig klarte å se ut av mitt eget hode. Litt småkaldt var det jo men så lenge jeg ikke er på langtur så går ting greit.

Synes den er fin jeg.

Så er den veldig god å kjøre, perfekt sittestilling for norske forhold.

Bakdekk skal skiftes, lett å ta av bakhjulet gitt.

Dette skal gjøres manuelt og jeg gleder meg til det skjer. Så skal det så klart bli spennende å kjøre rundt med et rundt dekk igjen. Nå er det jo også meldt om et vanvittig drittvær på torsdag så BMW'n blir sikkert stående i garasjen en liten stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar