Totalt antall sidevisninger

søndag 16. juni 2024

Mer fra Norrtälje.

 Jeg gir meg ikke med bilder fra denne parken i Norrtälje, her er det veldig godt å være bare så det er sagt. Her kan jeg gå og titte på den ene skjønnheten etter den andre, ikke damer altså. Jeg tar meg selv i å gå og titte på alt i flere runder.

Nå husker jeg ikke hva bandet het men de spilte kanonbra.

Det var så uanstrengt og godt å høre på. Hendrix, CCR og mange fine historier

Veteran med kompressor, dette var greier.

Synes litt synd på denne karen her, 30 pluss og han ble nok litt rød på halsen vil jeg tro.

Kulaste Goldwingen jeg har sett, den var skikkelig flott.

Dette er en god klassiker, Honda 750.

Han her fikk en andre plass pris i klassen chopper

Første premie i klassen chopper, Finsk fyr, sjekk bredden på styret.

Så var det han her igjen han vant den grommeste prisen, Peoples choice.

En lang dag er over og klokken er litt over fire på en veldig god lørdag her i Norrtälje. Hmm det er veldig varmt og jeg er ganske tørst og sulten. Hva skal jeg finne på tro? En øl på Happy shitty day vil jeg tro skal smake ganske så godt. En stor bolle med Ramen vil nok smake godt og noen øl i tillegg vil passe som tilbehør. Som skrevet så gjort og litt fornuftig som jeg er så bestemte jeg meg for en tidlig kveld og en ennå tidligere start på hjemveien fra campingen. Ble en skvett rødvin i hytta før Ole Lukkøye kom på besøk. Stod opp klokken 03.15 og var av gårde ca 03.30. Ferdig pakket motorsykkel er god knall.
Rett på utsiden av Norrtälje og klokken har blitt ca kvart på fire en god morgen.

En Skagen macka ved Västerås, smakte helt fortreffelig det også.

Hjemme igjen og nyvasket sykkel, det er deilig.

Litt om en liten motorsykkel som overrasker meg stort. BMW G310 GS er en stor motorsykkel i liten forpakning. Går som en drøm, riktignok ikke et pådrag som en større sykkel, men hvem pokker har det travelt egentlig? Denne skal jeg prøve å kjøre til Nordkapp med litt senere i sommer, gleder meg litt kjenner jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar