Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. mars 2024

Terrasse del 5.

 Fikk gjort litt i dag men det ble kaldt på ben og føtter. Tok bort en feilmontert drager som var skjøtet. Skal kjøpe 6 stk 48x198 dragere så de blir uten skjøt.

Fikk satt opp 3 dragere i dag og festet resten av festene til veggen.

Så fikk jeg opp disse "mellomstykkene" og det var jo litt ålreit.

Uten at dette har noe med terrassen å gjøre, men kanarifuglbesøk.

17 mars og ting begynner å ta form, men veldig kaldt på bena.....

Var litt greit i sola men den forsvant rundt huset og jeg ble stående i skyggen.
Litt lett forvirrende dette bildet, men det er vannspeilet i dammen som gjør seg gjeldene.


Litt lettere å se her, nå er det litt skjøting på gang.

Nå skal denne drageren over her skjøtes ca 90 cm og så skal de to siste dragerne på. Siden de er over en viss lengde så skal de ha en støtte midt på så det betyr at jeg må grave 16 hull og støpe. Men i morgen fredag 22 mars så skal jeg fikse det siste på "understellet" jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar