Totalt antall sidevisninger

tirsdag 30. januar 2024

Nå blir det muligens ny velomobil.

 Det klør i fingre og tær og ny velomobil er under planlegging. Blir det en sprett ny en eller blir det en brukt en. Uansett så blir det ikke noe før nærmere høsten, men vit at det kommer. Her kommer litt mimring om de jeg har hatt. I bilde form for å si det si det sånn.

En av veldig mange turer ut på Verdens ende, her ute er det fint.

Ekspress sykkelvei på vei til Horten her har jeg syklet utrolig mange ganger.

Inlaget her er det bare så pent.

På vei hjem fra jobb en vakker ettermiddag.

Brua over Lågen ved Brufoss, her har jeg også syklet en del ganger.

Superspeed på vei til Danmark.

Løkken og her var det helt ok å sykle i velomobilen.

På opera taket i Oslo, her var det mange nyskjerrige turister gitt.

En tur opp på Slottsfjellet har det også blitt.

En knallgod langtur har det også blitt, Stavanger eller Hafrsfjord om dere vil.

Hotell Utsikten, Kvinesdal

Peneste sykkelskjorta, litt harry men morsom, har matchende shorts også.

Greit med velomobil i kulda, opptil 10 grader i forskjell uten varmeapperat, jeg er mitt eget.

Må si at jeg savner denne mer enn noen gang og håper en ny snart er på plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar