Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. januar 2024

De siste dagers snø helv....

 Nå er jeg veldig glad egentlig, fikk ny reim til snøfreseren fra Felleskjøpet og den var til og med nesten 300 kroner billigere enn fra Ulviken og de hadde den på lager. Felleskjøpet der altså.

Onsdag 17 januar er den verste dagen i mitt 44 år lange liv som sjåfør.

Ja jeg har kjørt i flere kolonner over Hardangervidda og det var en barnelek, en gang så satt vi 7, SYV timer i en tunell og ventet, men det slår ikke denne dagen på vei til jobb. Jeg har jobbet i Falken og opplevd litt av hvert der også, men denne dagen var utrolig spesiell. 


Håndmåket opp til huset, det er jo pent da.

Så ble ny reim montert og livet ser straks lysere ut.

Det er fremdeles litt å ta tak i, men nå er muligheten tilstede for å parkere opp ved garasjen igjen. Vi har også fått gravd frem bilen til datter, den så ut som en gigantisk snøball. Nå gjenstår kun å få gravet frem min egen lille bil og få ryddet rundt ved søppelkassene.
Før reimen ble montert.



Og etter at reimen er montert, tok bare 3 timer og komme hit.....

Så melder yr.no masse varmegrader og nedbør så godt som hele neste uke, jippi.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar