Totalt antall sidevisninger

lørdag 8. april 2023

Årets første kjøretur.

Endelig for man vel si, skiftet olje og oljefilter og klumpen har stått og ventet i garasjen på dette øyeblikket. Føre denne kjøreturen så ble det en liten kjøretur til Ålesund for å hente et nytt leketøy, ble bare 1370 kilometer tur og retur fra onsdag til skjærtorsdag. 

Et nydelig vær å kjøre tur i.

Dassen på Circle K Åndalsnes, denne var fin.

Ålesund en god blanding av nytt og gammelt.

Fant greit frem til Ålesund og Valderøya, der satt jeg i fra meg hengeren og dro inn til sentrum og fant hotellet, Hotel Noreg. Dette hotellet hadde en meget grei beliggenhet og en svært god frokost. Det ble 8 kaffekopper tur og retur på Circle K stasjoner rundt om. Samtidig så telte jeg antall Outlander biler, (siden jeg kjører en slik selv) 173 PHEV så jeg tur og retur, dette må da være en god bil tenker jeg. Hvor gal er man når man begynner å telle biler, godt spørsmål tenker jeg du tenker. Da blir man litt skjerpet når man kjører og for meg så gikk tiden relativt fort.

Nesten rett på utsiden av hotellet, her var det pent.

Kommer nok flere bilder av denne om litt, ca 50 hk og 120 kilo "tung"

En liten fotostopp på Langvika, over 10 varmegrader i dag.

Nye dekker og det var en merkbar forskjell, det må sies. Jeg skjemmer bort Klumpen.

Ble nesten 6 mil og det er helt innafor.

Blir et lite objekt å gjøre med denne nye sykkelen, fikse opp det elektriske, nye speil, nytt speedometer, blinklys og muligens nytt frontlys.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar