Totalt antall sidevisninger

lørdag 31. oktober 2020

Opplags BMW dag 2.

 Det er lenge til våren og jeg har det ikke spesielt travelt, i dag fikk jeg tatt av eller demontert noen deler. Det er utrolig mye som må ut bare for å få av eller ut dynamoen.

Den synes ikke på bildet men foran ABS sentralen er en motor unit tatt ut.

Det er spennende det her og jeg gleder meg til å se om den blir kjørbar igjen, den gjør sikkert det. Har nå fått tak i en sko eske som jeg skal stikke skruer og deler i samtidig som jeg skriver høyre og venstre side og hva det gjelder. Da blir det neppe skruer til overs. Det er jo lov til å håpe i alle fall. Hva man lærer på YouTube 😎
Dette bordet fungerer perfekt.

Perfekt å dra det rundt etterhvert som jeg jobber. Av og til så synes jeg selv at jeg får noen gode ideer og dette var en av dem. Fornøyd med meg selv og det skal feires med et godt glass rødvin, det er sikkert.

Her synes dynamoen, men først må ABS sentralen ut.

Det blir sikkert lett og jeg har jo ikke gjort det før og da får jeg det sikkert til. 👷
Tidlig lørdag morgen, dette var før jeg gikk ned i garasjen og da gikk jeg en tur med hundene og jaggu meg så fant jeg en stor neve med trakt kantarell, de ble med meg hjem og det gjorde jo hundene også. da ble det en god omelett på meg til frokost i dag.
Egg, sopp, tomat, løk, italiensk salami og ost.

Ble en god frokost av dette og da holdt jeg ut i garasjen litt lenger.

Gleder meg til våren igjen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar