Totalt antall sidevisninger

torsdag 29. oktober 2020

BMW i opplag.

 Ja ja straks er det vinter og snø og BMW`n skal stå trygt i garasjen. Vel trygt og trygt fru Blom, jeg skal skru på den i vinter og jeg har begynt i dag. Tok av tanken og tok av dekslet på fronten av motoren. Når jeg først har den opp så skifter jeg "viftereima" i samme slengen. Hovedgrunnen til at jeg skal skru på den i vinter er at lade lampa lyser og jeg regner med at børstene/stiftene i dynamoen er totalt slitt ut. Tror det kan bli en del jobb med å få denne dynamoen ut, men ut skal den om så begge to griner.

Den er jo så naken blitt, bensin tank skimtes under Aquarius logoen.

Har også laget meg et mekke bord, eller et dele bord er vel mer korrekt å si, da kan alle deler legges ut i rekkefølge så blir det lettere å få de riktig på plass igjen også.

Har klippet til noe ligge underlag og limt dette på et avlastningsbord.

På denne måten så kan jeg trille bordet etter meg eller sette det ut av syne, stor takk til Raymond på sidebygningen for korrekt bruk av en stasjonær sirkelsag. Flere bilder vil nok følge av dette bordet.

Begynte egentlig med at jeg fjernet sete eller salen om dere vil.



Alternator beltet er fjernet, viftereima på godt Norsk.


Litt til som må fjernes men så blir det nok bra.

Skal ikke gjøre for mye om dagen men ta det med ro, så tror jeg dette vil gå veien. Gleder meg egentlig til fortsettelsen.
Må bare si at jeg gleder meg til neste sommer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar