Totalt antall sidevisninger

søndag 27. januar 2019

En liten tur i skogen.

Minner meg litt om en gammel sang, jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro..... Ja ja i dag var det i alle fall rolig i skogen. 15 centimeter med nysnø sørget for det. Da man går med en elg i bånd så er det ikke mange som nærmer seg oss om ikke annet. Rupert er en super turkamerat og han er utrolig rolig og fin å gå med.
Rupert i snø.
Det å gå ut i snøværet er veldig deilig og ennå bedre når Rupert er med. Når jeg ser hvor mye snø som laver ned så bestemmer jeg meg for å ta en tur på jobben og måke litt, så blir ikke jobben så stor i morgen tidlig.
Han er jo bare så snill og god.
En kort og grei tur med Rupert og jeg kjører inn til jobben og starter opp traktoren for å måke litt.
Tror noen burde være takknemlig når de kommer på jobb i morgen tidlig, det hadde føyka godt nede på Kilen i løpet av natten. Da ble det nesten 2 timer i traktoren og langt mindre jobb i morgen tidlig vil jeg tro.
Ledd porten har gått opp og etterlot seg nesten 60 centimeter med snø.
Jeg koser meg greit når jeg kjører traktor og driver med snørydding, bare synd jeg glemte mp3 spilleren hjemme. Må huske på og ta med den i morgen tidlig, så blir det ennå bedre i morgen tidlig.
Snø er egentlig ikke så værst egentlig. Avsluttet med kaffe og traktor vaffel på sidebygningen, det er god knall. De var også fornøyd såklart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar